fbpx

Perskaitykite skundo sąlygas

Skundai

Pagrindinė informacija:

  • Reikalavimo laikas: 1 metai

  • Skundų teikimo adresas:

  • LiderStal Bieniek Wojciech

  • Stare Rybie 10

  • 34-652 Stare Rybie

 

Papildoma informacija:

Jei įsigyta prekė turi fizinį ar teisinį defektą, turite teisę pateikti skundą dėl jo naudodamiesi garantija. Skundą pateikiate mums, kaip subjektui, atsakingam už pretenzijos priėmimą ir nagrinėjimą. Mūsų atsakomybė už parduotas prekes trunka 1 metus nuo daikto perdavimo jums momento. Tai reiškia, kad jei per šį laikotarpį išryškėja defektas arba jūs aptinkate defektą, galite kreiptis į mus ir pateikti pretenziją dėl prekės per 14 dienų.

Skundo laiške nurodykite: savo asmens duomenis (vardą, pavardę arba įmonės pavadinimą) ir kontaktinius duomenis (gyvenamosios vietos / biuro adresą, telefono numerį, el. pašto adresą), skundo datą, defekto pastebėjimo datą, apibūdinkite defektą – skundo priežastį, pridėkite reklamuojamos prekės ir nustatyto defekto nuotraukas ir nurodykite, kokių reikalavimų reikalaujate. Prie skundo pridėkite kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą, o jei šių dokumentų neturite, pridėkite kitą pirkimo sutartį su mumis patvirtinantį dokumentą. Tai gali būti, pavyzdžiui, banko sąskaitos, iš kurios mokėjote už reklamuojamą prekę, išrašas.

Pateikdami garantinę pretenziją, galite reikalauti vieno iš šių keturių veiksmų: pakeisti prekę preke be defektų, pataisyti prekę, sumažinti kainą, atsisakyti sutarties, jei defektas yra reikšmingas. Tačiau, esant tam tikroms sąlygoms, mes turime teisę pasiūlyti jums kitą sprendimą nei tas, kurį pasirinkote. Pavyzdžiui, vietoj kainos sumažinimo ar sutarties atsisakymo galime jums pasiūlyti nedelsiant ir be nereikalingų nepatogumų pakeisti nekokybišką prekę nekokybiška preke arba ištaisyti esamą defektą, o ne sumažinti kainą ar atsisakyti sutarties. Išsamias nuostatas rasite Civilinio kodekso 560 straipsnyje.

  • Teikiamos paslaugos 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo 38 straipsnis:  

Vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties, sudarytos ne prekybai skirtose patalpose arba nuotolinės prekybos sutarties: (1) dėl paslaugų teikimo, kai prekiautojas visiškai suteikė paslaugą su aiškiu vartotojo sutikimu, kuris prieš pradedant teikti paslaugą buvo informuotas, kad prekiautojui suteikus paslaugą jis neteks teisės atsisakyti sutarties.

Skundo laišką galite pristatyti tiesiai į mūsų biurą, siųsti registruotu laišku (pageidautina su grįžtamuoju pranešimu) šiuo adresu: LiderStal Bieniek Wojciech Stare Rybie 10, 34-652 Stare Rybie.

Skundą išnagrinėsime per 14 kalendorinių dienų nuo jo pateikimo.

 

DĖMESIO!

Dedame visas pastangas, kad mūsų pasiūlymuose pateiktos nuotraukos ir produktų aprašymai atitiktų tikrąsias parduodamų prekių charakteristikas, savybes ir paskirtį. Produktų aprašymus rengiame remdamiesi iš gamintojų gauta informacija. Jei pastebėjote klaidą aprašyme arba abejojate jo teisingumu, praneškite mums el. paštu biuro@liderstal.lt.

Kartu norėtume informuoti, kad mūsų pasiūlymuose pateiktose nuotraukose pavaizduotų prekių išvaizda gali šiek tiek skirtis nuo jų tikrosios išvaizdos (spalva, proporcijos ir kt.). Taip yra dėl vaizdą transliuojančių / rodančių prietaisų ir laikmenų nustatymų bei kiekvieno iš mūsų individualaus suvokimo. Suvokimo skirtumai negali būti pagrindas skųstis dėl įsigytų prekių.

Taip pat norėtume jus informuoti, kad prekių etikečių nuotraukos yra tik iliustracinio pobūdžio, o jų paskirtis – parodyti atitinkamų prekių fizines savybes. Bet kokius juose esančius duomenis apie atitinkamų prekių serijos numerius, partijų numerius ir pan. reikėtų laikyti tik iliustraciniais. Nufotografuotų ir pasiūlymuose pateiktų prekių bei faktiškai pirkėjui pristatytų prekių serijinių numerių skirtumai neturi įtakos prekių atitikčiai sutarčiai ir negali būti skundo pagrindas.

0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščiasAtgal į parduotuvę